چطور در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری ببریم؟ | کد مورس همستر امروز ۲۳ خرداد

چطور در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری ببریم؟ | کد مورس همستر امروز ۲۳ خرداد
بازی همستر کامبت ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) کدمورس را نیز به ویژگی‌هایش اضافه کرده است و این یعنی هر روز می‌توان با زدن کد مورس مخصوص در بازی، یک میلیون سکه دریافت کرد. البته روش وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می‌پردازیم:
کد خبر: ۲۳۸۷۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

زی‌سان: بازی همستر کامبت ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) کدمورس را نیز به ویژگی‌هایش اضافه کرده است و این یعنی هر روز می‌توان با زدن کد مورس مخصوص در بازی، یک میلیون سکه دریافت کرد. البته روش وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

فعال‌سازی کد مورس روزانه همستر کامبت

ابتدا در صفحه‌ی اصلی بازی، سه‌بار روی بخش Earn per tap در گوشه‌ی سمت‌راست بالا ضربه بزنید.

با انجام اینکار، پس‌زمینه‌ی آیکون همستر شما قرمز می‌شود و کادر Daily Cipher در زیر نشانگر درآمدتان ظاهر خواهد شد که جلوی آن یک میلیون سکه مشاهده می‌کنید. حالا شما آماده‌ی وارد کردن کد هستید.

کد‌های مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می‌شوند. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه () ضربه‌ی معمولی روی نمایشگر بزنید.

کد مورس همستر امروز ۲۳ خرداد

کد مورس کنونی در همستر کامبت، کلمه‌ی HAMSTER است. برای وارد کردن این کلمه به‌صورت کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

 نقطه، نقطه، نقطه، نقطه (حرف H)
 نقطه، خط (حرف A)
 خط، خط (حرف M)
 نقطه، نقطه، نقطه (حرف S)
 خط (حرف T)
 نقطه (حرف E)
 نقطه، خط، نقطه (حرف R)

به این نکته توجه کنید که پس‌از واردکردن صحیح کد مورس هر حرف، آن حرف نمایش داده می‌شود؛ بنابراین از درستی ورود کد مطمئن خواهید شد. شاید برای به‌دست آوردن ریتم (Cadence) صحیح به چند بار تلاش نیاز داشته باشید، اما در نهایت قادر خواهید بود تا با استفاده از کد مورس، روزانه یک میلیون سکه‌ی اضافه در بازی همستر کامبت دریافت کنید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون